Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

رفع ارور ادیت عکس

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ
چگونه مشکل Scratch Disks are Full در فوتوشاپ را حل کنیم؟

فوتوشاپ بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایش عکس در بین کاربران است اما گاهی کاربران این برنامه پرمخاطب با مشکلات و ارورهای مختلفی رو به رو می شوند که یکی از این ارور‌ها، ارور زیر است.

     could not initialize photoshop because the scratch disks are full

معمولا این مشکل در فوتوشا‌پ‌های CC اتفاق می افتد. در این مطلب آموزشی از پلاتیوم قصد داریم تا تمامی روش‌هایی را که می‌توان با آن ارور Scratch Disks are Full فوتوشاپ را رفع کرد را به شما آموزش دهم. با ما همراه باشید.
دلایل مواجه شدن با ارور Scratch Disks are Full چیست؟

از عمده ترین دلایل مواجه شدن با این ارور کمبود حافظه کافی هارد یا RAM برای اجرای برنامه فوتوشاپ است که هنگام اجرای برنامه با ارور Could not complete your request because the scratch disks are full رو به رو خواهید شد.
روش های حل مشکل Scratch Disks are Full در فوتوشاپ

نرم افزار فوتوشاپ در کل از سری برنامه‌هایی است که هنگام اجرای آن از منابع سیستم شما بطور زیادی استفاده می‌کند و اخیرا در نسخه‌های CC نیاز به استفاده بسیار بالایی از RAM و CPU و فضای کافی هارد برای عملکرد خوب خود دارد.

هنگامی که حافظه‌ی RAM توسط فوتوشاپ پر می‌شود به ناچار سیستم شما از حافظه هارد برای جبران آن استفاده می‌کند و اگر شما فضای کافی در هارد درایو خود نداشته باشید با ارور Scratch Disks are Full در فوتوشاپ رو به رو خواهید شد. ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به سادگی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی