Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است


در این نوع بازاریابی ، که به اختصار بازاریابی آنلاین نامیده می شود ، شما با استفاده از اینترنت و شاید با استفاده از ابزارهای دیجیتالی دیگر ، سریعتر و دقیق تر با مشتری ارتباط برقرار می کنید و در هر یک از مبارزات خود ، اگر بازدهی خوبی برای قیمت ایجاد نکرده باشد ، آن را تکرار نمی کند حتی با وجود این نوع می توانید یک کمپین متفاوت را برای بخشی از مشتریان خود (آزمون A / B) طراحی کنید تا مشخص شود کدام کمپین در متوقف کردن برنامه دیگری موفق تر است ، که به طور قابل توجهی هزینه ها و عملکرد شما را بهبود می بخشد.

 

انواع ابزارهای بازاریابی دیجیتال
تحلیل داده ها
بهینه سازی موتور جستجو
بازاریابی ایمیلی
روی تبلیغ کلیک کنید
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
مدیریت و تحلیل شبکه های اجتماعی
اعلان های فشاری ارسال کنید
ارسال گزارش آگهی
کوتاه کننده لینک
چت آنلاین
تحلیل داده ها
پس از اجرای هر کمپین تبلیغاتی ، باید کمپین را با استفاده از سیستم عامل های مختلف تجزیه و تحلیل کنید. چندین سیستم عامل داخلی و خارجی در این زمینه وجود دارد که می تواند به طور قابل توجهی به بهبود مبارزات شما کمک کند. با تجزیه و تحلیل صحیح ، اثربخشی کمپین خود را افزایش داده و کمپین های بهتری را اجرا کنید. در زیر ما دو ابزار گسترده برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده ها را بررسی خواهیم کرد:

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال ، Google Analytics است. کمی شگفت آور به نظر می رسد ، اما Google Analytics مجموعه عظیمی از گزارش ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. می توانید رفتار مخاطبان را در وب سایت خود ردیابی و تحلیل کنید. Google Analytics به شما نشان می دهد که چگونه هر یک از مخاطبان سایت شما به وب سایت دسترسی پیدا کرده و چگونه به فروش خود روی آورده اند.

البته گزارشات بسیاری وجود دارد که Google Analytics شما را در اختیار شما قرار می دهد و جزئیات در این مقاله ذکر نشده است ، اما برای اطلاعات بیشتر می توانید نحوه استفاده از Google Analytics را مطالعه کنید.

ابزار بازاریابی دیجیتال

ماتریس
ماتریکس یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال در ایران است که به استارت آپ های این حوزه کمک زیادی می کند. ماتریکس به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل شخص ثالث تلاش می کند نتایج کمپین را در گزارش های روشن و قابل درک برای هر کانال و شبکه تبلیغات به تبلیغ دهندگان ارائه دهد. عملکرد این خدمات شمارش بسیار قابل اعتراض و کاملاً خنثی است. بنابراین می توانید مانند سایر سرویس های بین المللی مشابه به این ردیاب اعتماد کنید.

سرویس Matrix به شما کمک می کند موارد زیر را مشاهده و تحلیل کنید:

منبع هر یک از کاربران شما چیست؟
خصوصیات و رفتار کاربران شما در برنامه چیست؟
آیا در جذب کاربران جدید از طریق تبلیغات تخلفی صورت گرفته است؟
بهینه سازی موتور جستجو
وقتی به مکالمات صاحبان مشاغل امروز نگاه می کنید ، SEO یکی از کلماتی است که زیاد می شنوید. بسیاری از کاربران به محض اینکه سوالی در ذهنشان ایجاد شود ، گوگل را جستجو می کنند. در نتیجه ، بسیار مهم است که در نتایج گوگل باشید و در صورت نیاز به کاربر در زمینه محصول یا خدمات خود کمک کنید. ابزارهای بازاریابی دیجیتال زیادی برای کمک به شما در بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. در اینجا برخی از آنها ذکر شده است:

SEMrush
SEMrush ابزاری برای بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری داشته باشید. کاربرد اصلی آن پیگیری کردن از رقبا است. با استفاده از ابزاری که ارائه می دهد ، می توانید از رقبای خود بازخورد پیدا کرده و آنها را به سمت خود جذب کنید. نوسانات و تغییراتی را که رقبایتان برای کلمات کلیدی مختلف در نتایج Google دارند مشاهده کرده و یک تحلیل عمیق از این رقابت انجام دهید.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال مختلف دیگری مانند MOZ ، SEMrush ، Alexa و که وجود دارد که به شما کمک می کند کانالهای مختلف ورودی و خروجی مخاطبان خود را بررسی کنید ، رتبه بندی سایت و سایتهای رقیب خود را در ایران و خارج از کشور پیگیری کنید. با استفاده از اطلاعات به دست آمده ، مبارزات مختلف انجام شده را مرور و تجزیه و تحلیل کنید.

بازاریابی ایمیلی
اولین ایمیل در سال 1971 ارسال شد. با کمال تعجب ، با توجه به رشد سریع فناوری ، بازاریابی از طریق ایمیل هنوز قسمت عمده ای از بودجه بازاریابی دیجیتال را تشکیل می دهد. ایمیل مارکتینگ نوعی بازاریابی دیجیتال است که بازده خوبی از سرمایه گذاری (ROI) دارد و هر ساله در مقایسه با سال قبل حدود 4 درصد رشد می کند. ابزارهای مختلفی برای بهینه سازی بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. در زیر دو مورد اصلی که بیشتر در ایران استفاده می شود را بررسی خواهیم کرد:

دلال شیرین
با 250 میلیارد ایمیل ارسال شده توسط کاربران خود در سال گذشته ، یکی از قدرتمندترین و سخاوتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال در جهان است. با Mailchimp می توانید ماهانه 12000 ایمیل برای 2000 نفر به صورت رایگان ارسال کنید. این ابزار همچنین به شما کمک می کند کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و محتوای جذاب و جذاب تری را برای ایمیل خود ایجاد کنید ، با قابلیت تقسیم مخاطبان ، اتوماسیون قوی ، آمار و گزارش ها به گونه ای که ایمیل قابل مشاهده و کلیک نباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۱۳
Vahid Parsa