Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

لنسر ماهیگیری علاوه بر رفع استرس ، می تواند به عنوان یک مدیتیشن عمل کند و شما را از نظر روحی و جسمی آرام کند.
3. ارتباطات ارتباطی را ارتقا دهید
قطعاً ماهیگیری به تنهایی نیست. این نوعی کار گروهی است. در نتیجه ، مهارتهای ارتباطی و اجتماعی را بهبود می بخشد.
4. قابل اجرا برای همه
ماهیگیری عادت مهیجی است که می تواند متناسب با تمام سنین باشد. به عنوان مثال می توانید فرزندان یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را به شکار دعوت کنید.


انواع ماهیگیری
ماهیگیری در آب شیرین
فرقی نمی کند که در دریاچه ، رودخانه ، استخر ، رودخانه یا جاهای دیگر ماهیگیری می کنید. بعضی اوقات این مکان نزدیک به آب شیرین است. ماهیگیری در آب شیرین برای افراد مبتدی بسیار مناسب است و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

حدود 40٪ ماهی ها به آب شیرین تعلق دارند. مانند ماهی قزل آلا ، گربه ، باس یا جوجه تیغی و قزل آلا. حالا خودتان انتخاب کنید که این ماهی ها را از غار یخ زده بخرید یا آنها را از آب شیرین بگیرید.
ماهیگیری ساحلی
این نوع ماهیگیری را می توان در هر ساحل یا ساحلی انجام داد. بهتر است اگر این ساحل به نمک یا آب شیرین نزدیک باشد. البته کمی تخصصی تر از گونه های قبلی است.
ماهیگیری دریایی
این نیز برای مبتدیان مناسب است ، اما به کمی تجهیزات خاص نیاز دارد. بنابراین قبل از این نوع ماهیگیری با یک فرد باتجربه صحبت کنید. مزیت این نوع ماهیگیری این است که ماهی های موجود در این نوع آب بسیار متنوع هستند.

چنگ بزنید و رها کنید

بسیاری از مردم برای مصرف شخصی ماهی نمی گیرند. به همین دلیل ماهی پس از گرفتار شدن در قلاب آزاد می شود. در این شرایط ، ماهیگیر باید اقدامات احتیاطی لازم را برای جدا کردن ماهی از قلاب انجام دهد.

پرواز ماهیگیری

این نوع ماهیگیری را می توان در آب نمک یا آب شیرین انجام داد. در این حالت ، شما باید روش و روش خاصی را برای هر نوع ماهی یاد بگیرید.

ماهیگیری ایستاده روی تخته

اگر عاشق این چالش هستید ، می توانید این نوع ماهیگیری را انتخاب کنید. علاوه بر سرگرمی ، این نوع ماهیگیری می تواند یک تمرین عالی برای کل بدن شما باشد.

ماهیگیری در یخ

اگر هوای سرد را دوست دارید ، می توانید ماهیگیری روی یخ را انتخاب کنید. یخ باید آنقدر ضخیم باشد که بتواند روی آن راه برود. در نتیجه ، تجهیزات شما باید کمی دقیق تر باشند. همچنین ممکن است برای شکستن یخ ها به کفگیر نیاز داشته باشید.

ماهیگیری در یخ

موارد اساسی برای ماهیگیری
اگر برای اولین بار شکار می کنید ، نیازی به آموزش پیچیده ندارید. فقط چند مرحله را دنبال کنید.

پروانه ماهیگیری: هر منطقه ماهیگیری قوانین و مقررات خاص خود را دارد که باید از آنها استفاده کنید.

میله های ماهیگیری و قرقره ها: اگر ماهیگیر جوان است ، می توانید از ترکیب میله و قرقره استفاده کنید. از یک نوار دقیقاً به اندازه دستان خود استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۷
Vahid Parsa