Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بله , مسلما تمام پیجهایی که در اینستاگرام برای فروش نهاده گردیده اند , فروشندگانی تایید شده دارا هستند . همینطور ضروری به یاداوری است که پلیس فتا کشور ایران با پیگیری های خویش مغایر های اینترنتی را به دست کم رسانده و قابلیت و امکان جرم به وسیله فروشندگان را به صفر میرسانند .
پیج مطلوب کسب و فعالیت خویش را پیدا نکردید یا این که مستلزم یه خرده ارشاد در تعیین پیج هستید؟
جهت تماس با همیاران ما , میتوانید از نصیب تماس با ما جان دار در وبسایت با ما در رابطه باشید . اما درصورتی که مقداری شتاب دارید میخواهید زودتر کارتان را آغاز فرمایید , می‌توانید از حمایت کننده های تلگرامی ما هم استعمال نمائید .
او‌لین نکته ای که گذشته از خرید پیج اینستاگرام می بایست در لحاظ داشته باشید زمان ارزش های پیج های فروشی هستش , امروزه برای هر کا فالوور پیج حدوداً 25هزارتومان ارزش بایستی در حیث داشته باشید , مثلا در شرایطی که شما در پی خرید پیج 10K می باشید ( یعنی پیج روستا هزار نفری ) بایستی قیمتی نسبتاً 250 - 300 هزار تومان در لحاظ بگیرید .
دومی نکته ای که بایستی در لحاظ بگیرید , ریزش فالوور های آن پیج هستش , یعنی در حالتی‌که شما یک پیج 11هزار تایی بخرید , نسبتاً 1000 نفر از فالوور های آن ریزش خواهد کرد دلیلش نیز تغییر‌و تحول مورد پیج می تواند باشد . به طور معمول نرخ ریزش پیج ها 10 % هستش .
سو‌مین نکته ای که بایستی در حیث بگیرید تعداد ظریف فالوور های پیجی می باشد که می بایست در حیث داشته باشید , به عنوان مثال چنانچه شما بخواهید برای خودتان پیج اینستاگرامی 10 هزارتایی بخرید کم کم می‌توانید دقیقا پیج 10 هزار تایی بخرید و از آنجایی که بایستی ریزش پیج را نیز در حیث بگیرید , در حالتی که پیجی فراتر از 12 هزار تا پیدا کردید سریعا بخرید تا کسی قبلی از شما نخریده!
کات مهمی که هنگام خرید پیج اینستاگرام بایستی در لحاظ داشته باشید!
اولی و مهم‌ترین چیزی که هنگام خرید پیج اینستاگرامی همگی ما به تفکر آن می‌افتیم , امنیت پولمان هنگام خرید است , یعنی می خواهیم صد در صد اطمینان نتیجه ها کنیم که پولمان به باد نخواهد رفت .


خب پس راه‌حل چیست؟ چه فعالیت کنیم تا پولمان به باد نرود؟ چه نکاتی را هنگام خرید می بایست رعایت کنیم؟
مشاهده کنید در شرایطی که بخواهید پولتان به باد نرود در او‌لین گام می بایست مطمعن گردید که از یک فرد عادی پیج
نمیخرید , خواسته عبد اینه که جهت اعتماد مضاعف بایستی از یک وب سایت یا این که یک کمپانی پیج بخرید خیر از یک شخص! استدلال این عمل چیه؟
خب استدلال این در اینه که احتمال این که یک شخص به شما کلاه بگذارد خیلی اکثر از این است که یک کمپانی به شما کلاه بگذارد!
کسب درآمد از اینستاگرام یکی‌از موضوعاتی است که امروزه زمینه دقت عمده کسب و عمل های آنلاین قرار گرفته است . البته سوال دارای اهمیت این است که آیا حقیقتا می‌توانیم به اینستاگرام به مشاهده کرد یک کسب و عمل آنلاین نگاه کنیم؟
در‌حالتی که قصد فعال سازی کسب و کاری را دارید و به جهت نداشتن سرمایه کافی سردرگم باقی‌مانده اید . آنرا تبدیل یک محل مطلوب برای

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۹ ، ۰۰:۰۲
Vahid Parsa
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۹ ، ۰۰:۳۸
Vahid Parsa

آیا باید غذای خشک ، مرطوب یا خام را به گربه خود بدهم؟

هر صاحب گربه ایده ای دارد که کدام نوع غذای گربه برای بچه گربه آنها بهترین است – و آنها درست هستند. غذاهای گربه خشک ، خیس و خام همه دارای مزایای آن هستند ، اما اشکالاتی نیز دارند ، بنابراین این تصمیم بر عهده شماست که تصمیم بگیرید کدام نوع غذای گربه برای گربه شما بهترین است.

غذای خشک

غذای گربه خشک بسیار مناسب است زیرا می توانید وقتی خانه نیستید ، غذای گربه خود را به عنوان و هنگامی که آنها می خواهند بخورند. همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است و یکی از گزینه های ارزان قیمت برای غذاهای گربه است. همیشه باید مطمئن شوید که غذای گربه ای که مواد طبیعی در آن موجود است – به خصوص پنج ماده اول موجود در برچسب. غذای گربه خشک همیشه باید همراه با غذای مرطوب و ترجیحا با مواد طبیعی مانند گوشت مرغ یا ماهی پر شود.

مواد غذایی مرطوب

غذای مرطوب از آب بسیار بالاتری نسبت به کباب برخوردار است و بنابراین می تواند برای گربه شما بسیار مفید باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، گربه ها به طور طبیعی آب نمی نوشند و برای استفاده از کاسه آب باید به آنها آموزش داده شود. اگر این کار نکرد ، می توانید گربه خود را روی غذای مرطوب قرار دهید تا به افزایش رطوبت آنها کمک کند. با این حال ، مواد غذایی کنسرو مرطوب و مرطوب می توانند کمی گرانتر از مواد غذایی خشک باشند و نگهداری و سرو آن بسیار آسان است.

غذای خام

رژیم غذایی خام کاملاً طبیعی است و رژیم غذایی را که گربه شما در طبیعت تجربه می کند تقلید می کند. در وحشی ، گربه ها به شدت گوشتخوار هستند و فقط گوشت خام را می خورند. بنابراین ، می تواند برای آنها بسیار مفید باشد که سعی کنند این را در خانه تکثیر کنند. رژیم غذایی خام گربه معمولاً عاری از چیزهایی مانند BHA و BHT است. این مواد نگهدارنده شیمیایی هستند و به طور بالقوه برای حیوانات مضر هستند. با این حال ، تهیه گوشت خام برای گربه شما هر روز می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد ، به خصوص با توجه به مسئله اضافه شده به غذای فاسد شده و نگهداری آن دشوار است. به همین دلیل همیشه برای بسیاری از دارندگان گربه گزینه مناسبی نیست.

غذای گربه خشک در مقابل مواد غذایی کنسرو گربه مرطوب و گربه

همچنین باید بین غذای گربه مرطوب و خشک گزینش کنید. هر دو جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

غذای گربه خشک

نقاط مثبت

  • ارزانتر
  • نگهداری بیشتر

نقاط منفی

  • رطوبت کمتری دارد
  • پروتئین کمتری دارد
  • کربوهیدرات بیشتر

غذای گربه مرطوب

نقاط مثبت

  • محتوای رطوبت
  • پروتئین بیشتر
  • کربوهیدرات کمتری

نقاط منفی

  • گرانتر است

گربه ها دارای احساس تشنگی کم هستند که می تواند منجر به کم آبی بدن و در نهایت مشکلات ادراری و کلیه شود. غذای مرطوب می تواند به کمبود آبی که گربه شما مصرف می کند کمک کند. اگر تصمیم دارید از غذای مرطوب استفاده کنید ، بهتر است یک برنامه غذایی را برای گربه خود مشخص کنید ، جایی که آنها می توانند در هر جلسه غذا را تمام کنند.

نیازهای اصلی تغذیه ای گربه ها

  • پروتئین از گوشت ، ماهی یا منبع مرغی به نام آنها
  • تائورین ، یک اسید آمینه ضروری است
  • برخی دیگر از ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنزیم ها و اسیدهای چرب
  • آب

گربه ها نیازی به کربوهیدرات ندارند ، اگرچه ذرت ، گندم و برنج به عنوان پرکننده برای غذاهای کنسرو شده و خشک گربه استفاده می شوند. مواد دیگر ، مانند چسب ، طعم دهنده و رنگ آمیزی ، توسط سازندگان مواد غذایی گربه اضافه می شود تا خواسته های زیبایی شناختی مصرف کننده را برآورده کند. اگرچه مواد نگهدارنده ضروری هستند ، برای تازه نگه داشتن مواد غذایی برای گربه های ما ، به هیچ وجه نباید مواد غذایی کنسرو شده مجاز به مدت طولانی باقی بمانند .

چه عناصر غذایی در غذاهای گربه بد است؟

درست همانطور که مواردی وجود دارد که حتما باید به گربه خود بدهید ، لیستی از مواد تشکیل دهنده آن وجود دارد که گربه شما نباید آن را بخورد. برخی از ترکیبات مناسب برای گربه ها نیستند و در صورت مصرف ، می توانند به آنها آسیب برساند.

بیشتر این ترکیبات بد تحت عنوان مواد تشکیل دهنده کم کیفیت قرار می گیرند. اگر این مواد از مکانی ارزان تهیه شده باشند یا مبهم یا بدون نسخه باشند ، ممکن است ناسالم باشند و مشکلات سلامتی را در گربه شما از جمله دیابت ، بیماری کلیوی ، سرطان و چاقی بدتر می کنند. همچنین لیستی از مواد تشکیل دهنده ای وجود دارد که قطعاً باید از آنها دور شوید – کیفیت پایین یا خیر. مواد لازم مانند رنگ های مصنوعی یا طعم دهنده ها ، مواد نگهدارنده مصنوعی یا مصنوعی ، ذرت ، گندم ، سویا ، شکر ، هر محصول جانبی ، چربی ریز شده ، کاراگینان ، ویتامین 3K ، نیترات سدیم و نیترات سدیم.

نکاتی که قبل از خرید غذای خشک گربه با بدانیم

سن گربه خود را در نظر بگیرید

توجه به این نکته ضروری است که غذاهای خشک گربه اغلب با توجه به سن گربه گروه بندی می شوند. جدا از آن ، شما باید بدانید که فرمولهای مختلف انرژی بیشتری را برای رشد بچه گربه ها فراهم می کنند. بنابراین ، این فرمول ها در نظر دارند تا از نظر سلامتی ، اندازه و سن خود بهترین نوع تغذیه را به حیوان خانگی شما ارائه دهند.

وقتی قصد خرید بهترین غذای گربه را دارید ، حتما سن دقیق گربه خود را بدانید. با این کار ، اگر حیوان خانگی شما فقط دوازده ماه سن داشته باشد ، یک غذای بچه گربه خریداری می کنید. برای غذاهای ارشد گربه ، اگر بالای 8 سال سن دارند ، این مواد غذایی را خریداری کنید.

مارک های غذای خشک گربه ارزان

پس از مشخص شدن سن گربه خود ، قدم بعدی تحقیق در مورد بهترین مارک ها است. شما باید درک کنید که مارک های مختلفی برای انتخاب غذای گربه ها وجود دارد . اطمینان حاصل کنید که بهترین مارک تجاری را که تمام مواد اولیه مورد نیاز حیوان خانگی شما را دارد خریداری می کنید.

مقدار غذای خشک گربه ارزان

بیشتر مواد غذایی کنسرو شده در اندازه های مختلف بسته بندی می شوند. هنگام خرید خود ، باید بفهمید که گربه شما چه چیزی را دوست دارد و از خرید بسته های بزرگتر مطمئن شوید.

با دامپزشک خود مشورت کنید

یک دامپزشک حرفه ای می تواند شما را راهنمایی کند تا از مارک مناسب مورد نیاز خود استفاده کنید. دامپزشک شما بیشترین دانش را در مورد تعیین نیازهای خاص گربه شما دارد. بنابراین ، باید به توصیه های آنها اعتماد کنید و یاد بگیرید که به سخنان آنها گوش فرا دهید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید غذای خشک گربه توجه شما را به 30 مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این غذاهای خشک گربه از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

1. غذای خشک گربه مفید مدل KITTEN N وزن 2 کیلوگرم

غذای گربه بالغ مفید مدل KITTEN یک غذای مفید برای گربه شما می باشد. گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است. که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.

مشخصات

  • ابعاد

    25*17*9 سانتی‌متر

  • وزن

    2000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    مفید

  • کشور سازنده

    ایران

  • سایر توضیحات

    ویتامین ها : ویتامین E، ویتامین C

2. غذای خشک گربه مفید مدل ADULT وزن 2 کیلوگرم

غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد. گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است. که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.

مشخصات

  • ابعاد

    33*16*8 سانتی‌متر

  • وزن

    2000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    MOFEED

قیمت: 53,000 تومان

 

3. غذای خشک گربه نوتری پت مدل Adult مقدار 7 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد

    48*34*15 سانتی‌متر

  • وزن

    7000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

قیمت: 135,000 تومان

4. غذای خشک گربه بالغ نوتری پت مدل 29Percent Pro مقدار 2 کیلوگرم

 

مشخصات

  • وزن

    2000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

قیمت: 50,000 تومان

5. غذای خشک گربه مفید مدل ADULT10 وزن 10 کیلوگرم

غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد. گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است. که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.

مشخصات

  • ابعاد

    45*34*15 سانتی‌متر

  • وزن

    10000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    MOFEED

  • کشور سازنده

    ایران

  • سایر توضیحات

    ویتامین ها : ویتامین E، ویتامین C

قیمت: 283,000 تومان

6. غذای خشک پروبیوتیک بچه گربه نوتری پت مدل Kitten مقدار 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد

    20 × 35 سانتی‌متر

  • وزن

    1000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    نوتری پت

قیمت: 35,000 تومان

7. غذای خشک گربه پرشین مفید کد 010 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد

    16x7x24 سانتی‌متر

  • وزن

    1000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    مفید

قیمت: 29,900 تومان

 

8. غذای خشک گربه دکتر جان مدل Super Premium مقدار 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد

    32 × 7 × 23 سانتی‌متر

  • وزن

    1000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    دکتر ژان

  • کشور سازنده

    آلمان

قیمت: 45,000 تومان

9. غذای خشک گربه کاپر کد catfood29 وزن 1 کیلوگرم

یک غذای خشک  مناسب برای گربه هایی که در آب و هوای ایران زندگی میکنند . مواد تشکیل دهنده ی فراوان آن باعث شده است تا طعم خوش آیندی را برای گربه شما رقم زند . غذای گربه کاپرپت به طور کامل نیازهای بدنی حیوان را تامین کرده و مکمل های موجود در غذا علاوه بر تامین ویتامین ها و مواد معدنی لازم از بروز کمبود های غذایی در گربه شما جلوگیری خواهد کرد . غذای خشک گربه کاپرپت از موادی اعم از : گلوتن ذرت ، کنسانتره پروتئین سویا ، آرد گندم ، برنج ، طعم دهنده های طبیعی چربی حیوانات ، ویتامین خاص ، مواد معدنی خاص هیدروکلراید و متیونین و ترئونین تشکیل شده . این غذای خشک ایرانی توسط گروه سپهر تجارت پارس تولیده شده است و کاملا ایرانیست .

مشخصات

  • ابعاد

    27*17*8 سانتی‌متر

  • وزن

    1050 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    کاپر

  • کشور سازنده

    ایران

قیمت: 41,000 تومان

 

10. غذای خشک گربه پتمال مدل Beef & Fish وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد

    7 * 30 * 37 سانتی‌متر

  • وزن

    2000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • برند

    پتمال

  • کشور سازنده

    ایران

قیمت: 95,000 تومان

11. غذای خشک پروبیوتیک گربه نوتری پت مدل Adult وزن 7 کیلوگرم

غذای خشک پروبیوتیک گربه نوتری پت مدل Adult غذایی با %29 پروتئین و مناسب برای تمامی نژاد های بالغ گربه ، محتویات : ماهی کلیکا تازه ، گوشت مرغ تازه ، ذرت ، پودر گوشت مرغ ، پودر ماهی پودر استخوان ، آرد ماکارونی ، پودر تخم مرغ کامل ، مولتی ویتامین ، مواد معدنی و عناصر کمیاب ، آنتی اکسیدان و طعم دهنده طبیعی ، دارای مجوز های لازم از سازمان دامپزشکی.

مشخصات

  • ابعاد

    65x40x5 سانتی‌متر

  • وزن

    7000 گرم

  • گونه حیوان

    گربه

  • کشور سازنده

    ایران

قیمت: 135,000 تومان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۳۷
Vahid Parsa

is a wholesale trading company in UAE. We manufacture and distribute huge variety of wholesale products for best price in Uae, Africa and Asia. The best general trading company in Dubai  Trading shares the large wholesale market of Dubai and Africa. We have developed a reputation as region’s specialist in wholesale import and export of business and consumer products to clients across Africa, Asia, Europe, and Middle-East.

 we helps you to buy wholesale online in Uae, Africa and Asia for fast easy and safe buying experience.

General Trading is the leading provider of trading wholesale products working in partnership with leading brands including Breet, blue hat, bond feah The best general trading company in Dubai  fragrance division, blue image, blue feeling, cool man, dagger dulhan excel power, feah, feah smart, feah active, feah al – arab, feah arabia, feah cobra, havex, la bamba, lady diana, napolean, real passion, super black, baby diana, durasonic, kawashi, lasertec, omuda, timmy household division, zubedah, solo and more. We as a trading company distribute products to wholesalers from Dubai at same time execute distribution as wholesalers in Dubai.

 

based in Dubai, United Arab Emirates since 2003. Our Head Office is located in Office Building 2840-402, Al Ttay Area, Al Khawaneej, Dubai, UAE. We deal in Food, Beverages and Personal Care sector. In Food, we have trading and distributing meat, fruits, herbs and vegetables. In Beverages, we import and distribute Natural Spring Water and Juices. As for Personal Care, we have Feminine pads as well as Premium Tissues. With 50 fleets (including trucks and vans), we distribute all our products to more than 4000 retail outlets across the UAE – namely Hypermarkets, Coops, Supermarkets, Petrol Stations, Gyms, Schools and Groceries.

We are targeting smart individuals with positive attitude and willingness to take challenges and be part of the team to take us to the next level.If you believe that you are the one, then do email your resume to . Your resume will be screened by our experts and if your credentials meet the position’s requirement, then you will be considered and called for an interview.

The best of the best for everyone.

It was year 1991 when we marked our presences in the market as General Traders. White House General Traders LLC, a company offers to your industry cost effective quality safety & maintenance solutions. Our company is well positioned to continue our growth and success.

that was established in 2012 and is strategically located in Dubai, UAE to service its large client base across region. Topland is a dynamic and growing company with extensive trading experience acquired over the years of operations in market and is supported by reliable supply sources & trustworthy customer base to meet the challenges of current business environment & needs.

The best general trading company in Dubai

was established in 2006 in Dubai U.a.e, our offices located in Mushed bazar the wholesale market Dubai witch considered as Mecca for traders from all over the world, being in the centre of the events we have gained extensive experience, wide knowledge and the good reputation as reliable partner for clients from all over the world. We opened our branch office in Johannesburg-South Africa in 2013 under the name Top brands general trading. With our warehouses located in Johannesburg we increased the efficiency of our trading by directly ship the goods to our customers witch decreases the cost and reduced delivery time. We are dedicated to be the trade leader in the FMCG business with global network through the highest level of service, premium quality products and experienced, helpful staff.

The best general trading company in Dubai  We believe in trust and liability. We run our business based on good reputation and mutual benefits. Our main goal is to provide worldwide costumers the best quality in the most competitive prices. see less

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۲:۱۶
Vahid Parsa