Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سفر کردن را آسان تر می کند

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ق.ظ
با پیشرفت‌های متعدد در زمینه‌های گوناگون، امروزه زمان خوبی برای مسافرت است به خصوص اگر یک گوشی هوشمند داشته باشید. تغییرات متعدد در بخش‌های گوناگون از هتل‌ها گرفته تا خدمات هواپیمایی‌ها، باعث می‌شوند که امروزه سفری راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید. در این مقاله نیز با نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها آشنا می‌شویم.
سال ۲۰۱۵  شاهد پیشرفت‌های فنّاوری متعددی در زمینه‌ سفر بود. برخی از مقاصد گردشگری دنیا اکنون جو دوستانه‌تری نسبت به گردشگران دارند و هواپیمایی‌ها نیز تلاش کرده‌اند تا امکانات آسایش و راحتی را برای مسافران فراهم کنند. در ادامه با چند نمونه از جالب‌ترین پیشرفت‌های فناوری در زمینه‌ سفر و گردشگری آشنا می‌شویم؛ پیشرفت‌هایی که بازار را رونق بخشیده‌اند یا به زودی وارد بازار می‌شوند، تغییراتی که صنعت گردشگری را در سال‌های آینده متحول خواهند کرد.

. با کلید اتاق هتل‌ها خداحافظی کنید

امروزه بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای مطرح در دنیا از جمله هتل هیلتون و هتل ماریوت درب اتاق‌های هتل را به نحوی به‌روزرسانی کرده‌اند که اکنون شما می‌توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان کلید درب اتاق نیز استفاده کنید. مسافران به سادگی می‌توانند اپلیکیشنی را دانلود کنند و از آن برای کنترل درب اتاقی که به آن‌ها اختصاص داده شده، استفاده کنند. به همین سادگی دیگر نیازی به حمل اشیای اضافه ندارید و هرگز با مشکل گم کردن کلید اتاق مواجه نمی‌شوید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۷
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی