Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نیاز کانادا به نیروی متخصص

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ق.ظ

روش اسکیل ورکر کانادا (Skilled Worker) یکی از پرتقاضاترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. کانادا از اقتصادی بی‌نهایت پویا با چشم‌اندازی بسیار درخشان برخوردار است و توانسته زمینه‌ای بسیار عالی برای پیشرفت و توسعه در حوزه‌های صنعتی، بازرگانی و کشاورزی فراهم آورد. نیاز کانادا به نیروی متخصص نیز در همین راستاست چرا که خود نیروی کار موجود در این کشور، نمی‌تواند پاسخگوی تقاضا برای اسکیل ورکر کانادا باشد و طبیعتا باید این نیروی متخصص را ترغیب کرد تا از خارج به این کشور مهاجرت کند. در همین راستاست که هر ساله حدود 300 هزار اسکیل ورکر کانادا از کشورهای دیگر مهاجرت کرده و به این اقتصاد شکوفا ملحق می‌شوند.

اسکیل ورکر کانادا برای آن‌که صلاحیتِ مهاجرت به کانادا را بیابد، باید شرایط خاصی داشته باشد: مهارت‌های زبانی، سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و غیره، از جمله شرایط لازم برای مهاجرت اسکیل ورکر کانادا به این کشور است. مثلا سن متقاضی باید الزاماً بین 18 تا 52 سال باشد تا صلاحیت اسکیل ورکر کانادا را پیدا کند، و تازه بهترین سن برای اسکیل ورکر کانادا بین 18 تا 35 سال است که بیشترین نمره را برای متقاضی خواهد داشت. شرایط دیگر نیز هر کدام نمره‌ای دارند و مجموع نمرات متقاضی، تعیین‌کننده‌ی شانس او برای مهاجرت به‌عنوان اسکیل ورکر کانادا خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی