Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

docdroid

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۳ ب.ظ

اصول روانشناسی خرید کادو برای مردان

۱کاربردی تصور کنید خیر احساسی : پروفسور مارگارت راکر دکترای اعصاب و روان شناس و متخصص در حوزه کادو دادن میگوید : ” در یک ارتباط , مردان عمده از زنان دوست دارا‌هستند کادو ارزشمند برای آقایان docdroid اخذ نمایند که اکثر از مقدار پول پرداخت شده , کاربرد داشته باشد . به صورت نمونه احتمال دارد زنی از یک منزل مملو از گل رز

۱کاربردی تصور کنید خیر رمانتیک :

پروفسور مارگارت راکر دکترای اعصاب شناس و متخصص در حوزه کادو دادن میگوید : ” در یک ارتباط , مردان اکثر از زنان دوست دارا‌هستند کادو ای اخذ نمایند که بخش اعظم از معیار پول پرداخت شده , کاربرد داشته باشد . به صورت نمونه امکان دارد زنی از یک منزل آکنده از گل رز هیجان زده شود , ولی یک مرد ترجیح می دهد وسیله ای قابل استعمال داشته باشد .

۲به آنچه می‌خواهد گوش بدهید :

به طور معمول خانمها با اشاره هایی غیرمستقیم در باب کادو مورد‌علاقه خویش سخن می نمایند , البته مردها دوست دارا هستند آنچه را که می‌خواهند به صورت بدون واسطه بگویند . جای این که خارج بروید و یک کادو سورپرایز بخرید , به راحتی فراهم نمودن آنچه که مرد خواستار آن است , می‌تواند کادو ای ایده آل باشد . نکته حیاتی این است , به چیزی که یه مرد می‌خواهد دقت نشان بدهید و بخرید خیر چیزی که شما می‌خواهید و یا این که فکر‌میکنید که وی می خواهد .

۳کادو خویش را مطابق با علایق وی تهیه و تنظیم نماییدpdf 

وقتی که درپی کادو ای کاربردی برای مردان می‌باشید اطمینان نتایج فرمایید که کادو شما مطابق عشق اش باشد .

۴از دادن هدایای کلی و سرسری پرهیز کنید :

عمده , خانمها از این طریق کادو دادن به کارگیری می نمایند تا آقایان . بیش تر مردمان ازجمله مردان برای هدایای سرسری و کلی ارزشی قائل نیستند . هدایای کلی و سرسری , نظیر جوراب و خرقه تحت که هر سال به مردی کادو داده اید {مخصوصا در عید} , هدایای بی قیمت و معدود بها تلقی می‌شوند .

راکر می‌گوید : ” چیزی را که در کمد دیواری دارید و آن را به هرکسی میتوان کادو اعطا کرد , هدایایی اندک بها می باشند .

۵کادو ای دیدنی بدهید :

به طور معمول مردان از کادو هایی جذاب خوششان می‌آید . ولی استثنا نیز موجود است . اشخاصی که حقوق و دستمزد اثبات دارا هستند ترجیح میدهند چیزی را داشته باشند که نیاز دارا هستند . نکته با اهمیت یافتن چیزی است که مردان از آن استعمال خواهند کرد و کاربردی باشد , البته چیزی که در عین زمینه استعمال بودن , دیدنی نیز باشد , خیر چیزی که تنها مرتبط با عمل باشد .

۶در فراهم کردن کادو یه خرده تصور کنید :

مردان نیز دوست دارا هستند شم نمایند که مسئله اعتنا اند و یک کادو بافکر قادر است به آن ها این حس را بدهد که مورد‌علاقه و زمینه حمایت می باشند . چه چیزی یک کادو را با اندیشه می کند؟ جستن چیزی که وی می‌خواهد و به آن علاقمند است . در سایتهایی که هدایای جذاب و منحصربه‌فرد توصیه میکنند , جست و جو نمائید . به صورت جایگزین , برخی اوقات کادو ای که خودتان برای وی صحیح می‌کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۴
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی