Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مزایا و معایب اقامت عمان

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۱۰ ب.ظ


مزایا : محل اقامت در عمان ترتیب داده شده‌است
در حالتی‌که در قالب پکیج استخدام به عمان وارد می شوید , قرارداد استخدامی به طور معمول محل اقامت را دربرگیرنده خواهد شد . بعضا از موسسه ها امداد مخارج نقدی برای اجاره پرداخت می نمایند .

مسقط یک شهر نسبتا کوچک است پس این قابلیت و امکان موجود است که رمز تاسر شهر را با 40 دقیقه رانندگی بگردید که به مهاجران اذن می‌دهد محل اقامت ارزانتر را در مسافت ی بیشتری از راس شهر جست و جو کنند .

 

– معایب : محل اقامت محدود است
گرچه جدیدا اشخاص فرنگی حق خرید ملک در عمان را جهت معاش در عمان به دست آورده اند , اجاره به طور معمول صرفا آیتم برای محل اقامت است . برهه زمانی دوران اجاره ها حداقال به حالت یک ساله هستند و ماهیانه نمی‌باشد که‌این خبر نیکی برای مهاجران مستاجر وجود ندارد زیرا مبتنی بر قرارداد در شرایطی‌که که قصد باطل اجاره را داشته باشند , بایستی هزینه یکسال را برای بپردازند . ( اگر‌چه این مسئله به توافق طرفین ختم میشود . )

سبک معاش در عمان
عمان جمعیت قابل توجهی مهاجر داراست که دربرگیرنده شهروندان متعددی از انگلیس , ایالات متحده , کانادا , استرالیا , نیوزلند , هندوستان , پاکستان , بنگلادش و آفریقای جنوبی هست . گونه و سبک معاش یک مهاجر به جایی که معاش می نماید مربوط است .

مسقط توسعه یافته ترین شهر ملازم با مرکزها خرید , رستوران ها , بارها , کلوپ های ورزشی و مرکزها تفریحی است . به خیال جمعیت انبوه مهاجران و کلوپ های اجنماعی وسیع , دوچندان معمولی است که سبک معاش غربی داشته باشید .

+ مزایا : جمعیت انبوه مهاجر
مسقط تحت عنوان جایی که جمعیت مهاجر و کلوپ های اجتماعی متعددی داراست برای یافتن دوست مطلوب است و اداره هایی موجود هست که مهاجران می‌توانند برای ملاقات با مردمان به آن بپیوندند .

عمان با ذوق وسلیقه ها و سبک های متمایز راز و فعالیت داراست . برای نسل برنا کلوپ ها , توشه ها و مرکزها خریدی موجود هست که آن ها را درگیر نماید , و برای افرادی که به تفریحات بیرونی علاقمندند , مجال های متعددی برای کمپینگ در بیابان , شنا در سواحل خوشگل و پیاده روی در کوه ها موجود است .

– معایب : هوا گرم است!
دمای هوا در تابستان می‌تواند دشوار باشد , به ویژه در سواحل رطوبت هوا بالا میرود .

مسقط منحصرا شهری برای عابرین پیاده وجود ندارد و صرفا روش ممکن برای مسافرت ماشین و یا این که وسایل نقلیه همگانی می‌باشد .

اگر چه شهر های روستایی کویر ها و سواحل متعددی دارا‌هستند اما تفریحات شبانه و مورد های سرگرمی در آن محدود است .
+ مزایا : مدرسه های در بین المللی عالی
استاندارد علم آموزی در مرزوبوم عمان عموما دوچندان بالاست و مدرسه ها رغبت دارا هستند تجهیزات خوب هم پا با کار های فوق برنامه درسی داشته باشند . مدرسه ها دربین المللی اکثر وقت ها معلمانی فراگیری چشم و اشخاصی که تجربه درس دادن از مملکت مرتبط با برنامه درسی را دارا‌هستند , استخدام می نمایند . چنانچه فردی نوزاد داشته باشد , تعداد متعددی مهد نوپا برای تعیین موجود هست . هزینه ها و تجهیزات مدرسه های دوچندان مختلف است , بنابرین یافتن مورد ای متناسب با نیاز های شما سهل و آسان میباشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۲
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی