Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نحوه فعال کردن اینستاگرام غیر فعال شده

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ق.ظ

به دلایلی ، ممکن است صفحه شخصی یا شغلی اینستاگرام برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام شما برای مدتی غیرفعال شود و شما بخواهید آن را بازیابی کنید. بازگشت حساب کاربری غیرفعال اینستاگرام در ابتدا گیج کننده به نظر می رسد ، اما با آموزش صحیح ، آسان است. در این پست ، نحوه بازیابی حساب غیرفعال اینستاگرام را که ممکن است به دلایل مختلف غیرفعال شده باشد ، به شما آموزش خواهیم داد.

یک صفحه حذف شده اینستاگرام را بازیابی کنید
اول از همه ، باید بدانید که اگر حساب اینستاگرام خود را حذف کنید ، نمی توانید آن را بازیابی کنید. شما باید یک نام کاربری و رمز عبور جدید برای خود ایجاد کنید و در واقع از اینستاگرام شروع کنید! بنابراین ، به جای حذف اینستاگرام ، ویژگی Instagram Active را به شما پیشنهاد می دهیم که قابل برگشت است.

صفحه غیرفعال شده اینستاگرام را برگردانید
اگر مدتی پیش اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید ، می توانید به راحتی آن را دوباره روشن کنید:

1- برنامه Instagram را در تلفن خود باز کنید.

2- نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.

3- در این مرحله ، به دلیل تغییرات و به روزرسانی هایی که اینستاگرام در زمان غیرفعال سازی شما داشته است ، ممکن است لازم باشد دوباره با شرایط اینستاگرام موافقت کنید.

4- تبریک می گویم! حساب اینستاگرام شما با موفقیت بازیابی شد و دوباره به تمام داده های خود دسترسی دارید.

در مقالات قبلی ، دلایل احتمالی دور شدن از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام و نحوه غیرفعال سازی موقت و همچنین حذف دائمی حساب کاربری در آن را بررسی کردیم. اگر روش دوم را انتخاب کرده اید و حساب خود را کاملاً پاک کرده اید ، مهم نیست که این کار را از روی عصبانیت و حل سریع انجام داده اید یا پس از اندکی تأمل و تفکر ، زیرا طبق سیاست اینستاگرام در حذف حساب ، نه خود حساب و نه نام کاربری قبلی قابل بازگشت است اگر تمام مراحل پشت سر خود را نکشیدید و روش اول را دنبال نکردید ، پنجره هایی وجود دارد که امیدوارند حساب غیرفعال شده اینستاگرام را بازیابی کنید.


هنوز امیدواریم که بتوانیم حساب غیرفعال شده اینستاگرام را بازیابی کنیم!
همانطور که در بالا ذکر شد ، امکان بازیابی حساب غیرفعال شده اینستاگرام وجود دارد و هنوز امید به بازیابی نام کاربری و اطلاعات قبلی وجود دارد. شایان ذکر است که برخی از وب سایت ها روش های بازیابی حساب پاک شده را ارائه می دهند ، اما وقتی اینستاگرام خود به صراحت می گوید این امکان وجود ندارد ، چگونه این امکان وجود دارد؟ اگر حساب خود را حذف کرده اید ، جستجوی Google را متوقف کنید و با خیال راحت یک حساب جدید ایجاد کنید.

وارد برنامه Instagram شوید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی