Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بهترین برند ماشین لباسشویی ،همراه با جدول قیمت 1400

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ق.ظ

بهترین مارک های ماشین لباسشویی موجود در بازار سامسونگ ، بوش ، ال جی ، اسنوا ، دوو ، ایندزیت ، زیرووات ، بکو ، پاکشوما ، مدیا و ... هستند که بسته به ظرفیت و قدرتشان قیمت های مختلفی در بازار دارند.


راهنمای خرید: یکی از مهمترین قسمتهای خرید لوازم خانگی خرید وسایل برقی است ، زیرا ما بیش از سایر لوازم خانگی هزینه آنها را پرداخت می کنیم و در ازای آن انتظار داریم دستگاهی که خریداری کرده ایم تا روز اول در دسترس ما باشد. استفاده شده. آیا می دانید کدام مارک برای خرید لوازم خانگی بهتر است؟ آیا می دانید نیاز شما با ماشین لباسشویی چند کیلویی برآورده می شود؟ آیا می دانید بهترین ماشین لباسشویی را از کجا بخریم؟ اگر از پاسخ این س questionsالات نمی دانید ، این مقاله را از طریق دنبال کنید تا مواردی را که به شما در خرید ماشین لباسشویی مناسب کمک می کنند ، بررسی کنید.


انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار
3 نوع ماشین لباسشویی در بازار وجود دارد که عبارتند از:

واشر درب بالا (عادی)
این نوع دستگاه با حرکت چرخشی همزمان عملیات شستشو را انجام می دهد.
مزایا: قیمت کمتر نسبت به ماشین لباسشویی اتوماتیک و همچنین سبک بودن و سهولت آن از جمله مزایای آن است.
معایب: فقط قابل شستشو هستند ، مصرف آب آنها زیاد است ، نسبتاً پر سر و صدا هستند و ظرفیت نامتعادلی دارند.

ماشین لباسشویی درب را با آن خشک کنید
مزایا: ظرفیت محدود و استفاده کم از آب ، چرخش با سرعت بالا و تولید کف کمتر ، وجود خشک کن پرسرعت و کاهش زمان شستشو از مزایای این نوع دستگاه است. همچنین برای برخی از مدل های تا 9 کیلوگرم ظرفیت. شستشوی بهتری داشته باشید و داشته باشید.
معایب: به دلیل سرعت زیاد چرخش باعث گره خوردن و چروک شدن لباس می شود.

ماشین لباسشویی درب جلو و اتوماتیک
مزایا: استخراج رطوبت هنگام چرخش دایره ای ، کاهش زمان خشک شدن ، ایجاد سر و صدای کمتر نسبت به استفاده از واشر درب از بالا مزایای اصلی این مدل ماشین لباسشویی است.

مراکز اصلی و مراکز خرید ماشین لباسشویی
مراکز خرید در تهران می تواند شامل خیابان امین خوزور ، خیابان شریعت و خیابان جمهوری باشد ، جایی که می توانید بهترین لباسشویی های ایرانی یا مارک های خارجی را خریداری کنید. در این 3 مرکز خرید می توانید تمام مواردی را که برای شما مهم هستند بررسی کرده و با خیالی آسوده خرید مطمئن انجام دهید.
قیمت انواع ماشین لباسشویی
قیمت انواع ماشین لباسشویی معمولاً براساس مدل و اندازه ظرفیت آن تعیین می شود.در جدول زیر قیمت ماشین لباسشویی 7 کیلویی موجود در بازار را نشان داده ایم که معمولاً محبوب ترین ظرفیت در بین لباسشویی ها است ماشین آلات:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۴
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی