Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

Tech98

همه چیز در مورد تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مانتو زرشکی دخترانه

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ب.ظ

مانتو زرشکی دخترانه  مانتو زرشکی یک تیپ جذاب و شیک برای خانم ها به شمار می رود که همیشه زیبایی و تازگی خود رادارد، و با اینکه رنگ سختی برای ست کردن به نظر می رسد اما پتانسیل این را دارد که با هر رنگی به راحتی ست شود. رنگ زرشکی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش به وجود می آید و به همین دلیل خاص بودن رنگ بنفش و جلوه ی رنگ قرمز را در خود دارد. همه ی خانم های شیک پوش حداقل یک ست زرشکی را در میان لباس های خود دارند. در این مطلب ما سعی کردیم مدل های زیبایی از مانتو زرشکی دخترانه را برای شما عزیزان گلچین کنیم.

 

رنگ های مناسب برای ست کردن با مانتو زرشکی دخترانه :

رنگ های نارنجی، خاکستری، کرم، صورتی، سبز، مشکی، سفید و سورمه ای مکمل های بسیار جذاب و زیبایی برای ست شدن با رنگ زرشکی هستند. رنگ‌هایی که در کنار رنگ زرشکی قرار می‌گیرند در درخشندگی و جلوه ی آن تاثیر بسزایی دارند. رنگ مشکی از درخشندگی رنگ زرشکی کم می‌کند اما استایل شما را تبدیل به یک استایل رسمی و مناسب برای مراسم های خاص و جلسات و همایش‌ها می‌کند.

ترکیب رنگ زرد و سبز با رنگ زرشکی ست بسیار زیبا و جذابی می شود و به زرشکی درخشندگی و جلوه ی خاصی می دهد.

 

مدل های مانتو زرشکی دخترانه :

مانتو زرشکی دخترانه در انواع مدل های مجلسی، اسپرت، رسمی، دانشجویی و … وجود دارد که بسته به مکانی که می خواهید آن رابپوشید می توانید یک تیپ رسمی یا اسپرت و …بزنید. مانتو های زرشکی به دلیل جذابیت و جلوه ی خاصی که دارند معمولا به صورت ساده هستند و از پارچه با جنس های مختلف که کاربرد های متفاوتی دارند تهیه می شود، مثلا برای یک مانتوی مجلسی معمولا پارچه های گران قیمت و زیبا مثل حریر، کرپ، مخمل و … استفاده می شود و روی آن با گیپور و مروارید حتی سنگ های تزیینی کار می شود و این تزیینات زیبایی و جذابیت رنگ زرشکی را دو چندان می کند.

 

لیست مانتو زرشکی دخترانه شیک برای شما عزیزان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۱
Vahid Parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی